TTT2 Box PS3

دانلود بازی Tekken Tag Tournament 2 برای پی اس ۳

دانلود تیکن تگ تورنومنت ۲ برای PS3

| نسخه معتبر DUPLEX |

آیدی بازی : BLES01702
قابل اجرا بر روی فرمویر :  +۴٫۲۱ CFW

سری Tekken  را میتوان یکی از محبوبترین عناوین مبارزه ای دانست که تاکنون نسخه های مختلفی از آن برای پتلفرمهای مختلف عرضه شده است . بازی Tekken Tag Tournament 2 نام جدیدترین نسخه از سری تیکن است که در سال ۲۰۱۳ برای PS3 و XBOX 360 عزضه شد و توانست امتیازهای قابل قبولی را از سایتهای بررسی دریافت کند . گرافیک بازی تیکن تگ تورنومنت ۲  در مقایسه با Tekken 6 تغییرات خوبی داشته، اما باز هم انتظارات ما را برآورده نکرد. حذف شدن بلور بیش از حدی که در نسخه قبلی وجود داشت، باعث شده که محیط ها و شخصیت ها بهتر به نظر برسند. شخصیت ها با جزییات خوبی طراحی شده اند و در سطح قابل قبولی هستند، اما برای یک بازی سال ۲۰۱۲ ظاهر خوبی ندارند.

شاید اگر طراحی شخصیت ها را با عنوانی مانند SoulCalibur V مقایسه کنیم، متوجه می شوید که طراحی شخصیت های Tekken می توانست بسیار بهتر از این باشد. همچنین باید به طراحی محیط ها نیز اشاره کرد که از تنوع خوبی برخوردار است و از جزئیات قابل قبولی تشکیل شده اند. اما کیفیت بافت ها پایین است که این موضوع در محیط دیده می شود. افکت های تصویری مانند Hit Effectها و… نیز بد از کار درنیامده اند، اما تفاوتی با نسخه قبلی ندارند و بهتر نشدن آن ها واقعاً جای سوال دارد. کلاً در قسمت گرافیک، این عنوان بد ظاهر نشده، اما انتظار داشتیم که پس از این مدت تغییرات بیشتر و نمایش بسیار بهتری را شاهد باشیم.

 گیم پلی بازی Tekken Tag Tournament 2  بسیار سریع و هیجان انگیز است و می تواند شما را ساعت ها پای خود نگه دارد. همه چیز بسیار خوب در این قسمت طراحی شده و حتی در مقایسه با Tekken 6 بسیار بهتر به نظر می رسد. حضور بیش از ۵۰ شخصیت باعث شده که بتوانید روندی فوق العاده و دوست داشتنی را پشت سر بگذارید. اکثر شخصیت های سری Tekken در حضور دارند و حتی کسانی را مشاهده می کنید که در چند نسخه اخیر این سری از بازی ها حضور نداشته اند. گیم پلی بازی همانند نسخه اول می ماند و هر توانایی این را دارد که دو شخصیت برای خود انتخاب کند. بازیکنان می توانند در هر لحظه که مایل بودند بین این دو شخصیت ها تعویض کنند.

این کار باعث می شود که میزانی از سلامتی شخصیت های شما بازگردد و همچنین می توانید با این کار به آن ها استراحت بدهید. در این عنوان باید به این موضوع نیز توجه کنید که اگر میزان سلامتی هر کدام از شخصیت های شما به پایان برسد، بازی را باخته اید به همین دلیل باید به زمان تعویض شخصیت ها توجه کنید.اگر از علاقمندان به سبک مبارزه ای و سری بازیهای تیکن هستید فرصت دانلود عنوان زیبای Tekken Tag Tournament 2 را از دست ندهید .

 

تصاویری از محیط Tekken Tag Tournament 2 :

 

Tekken-Tag-Tournament2-1 Tekken-Tag-Tournament2-2 Tekken-Tag-Tournament2-3 Tekken-Tag-Tournament2-4 Tekken-Tag-Tournament2-5 Tekken-Tag-Tournament2-6


حجم فایل : 17.9
رمز فایل :
www.novagame.ir

لینک دانلود : پارت 1 - پارت 2 - پارت 3 - پارت 4 - پارت 5 - پارت 6 - پارت 7 - پارت 8 - پارت 9